понедельник, 3 июня 2013 г.

Модуль 11. Рефлексія.
Відбувся останній модуль...З усьго того, чому я навчалася на цьому тренингу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде те, що я маю змогу допомогти їм вільно володіти інформаційними технологіями, що є дуже необхідним у наш час, тобто, бути інноваційним.
Протягом тренинга я навчилась планувати , розробляти та створювати навчальні проекти; правильно оцінювати, враховуючи кожен нюанс. Я навчилась створювати власний блог, що допоможе мені у майбутньому створюваті блоги для обговорювання проектів учнів. Навчилась правильно знаходити та аналізувати веб-сайти для учнів, щоб забезпечити їм безпеку. Сподіваюсь, що за допомогою проектної діяльності учні зможуть зрозуміти та усвідомити свої навчальні потреби та краще засвоїти навчальну програму.

Комментариев нет:

Отправить комментарий