Модуль 8. Рефлексія.
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає "оцінювання, зосереджене на потребах учнів", а саме: зрозуміти, як це бути учнем, побути в його ролі, відчути його потреби. Я зрозуміла, що необхідно залучити самого учня до процесу оцінювання. У результаті такої системи оцінювання учні стають більш задіяними у процес навчання. Впровадження системи оцінювання, зорієнтованої на учнів, має позитивний ефект, що підтверджується дослідженями. Поліпшується якість навчання, формуються нові навички.
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає "оцінювання, зосереджене на потребах учнів", а саме: зрозуміти, як це бути учнем, побути в його ролі, відчути його потреби. Я зрозуміла, що необхідно залучити самого учня до процесу оцінювання. У результаті такої системи оцінювання учні стають більш задіяними у процес навчання. Впровадження системи оцінювання, зорієнтованої на учнів, має позитивний ефект, що підтверджується дослідженями. Поліпшується якість навчання, формуються нові навички.
Комментариев нет:
Отправить комментарий